virtuaalitalli Funnel
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ic-t. Ceana NU

2 posters

Siirry alas

ic-t. Ceana NU Empty ic-t. Ceana NU

Viesti kirjoittaja Heidi N 03.08.14 12:03

ic-t. Ceana NU Ceana_liike

Ceana

- suuri, mutta rauhallinen monitoimitamma
- koulutustaso Helppo B, 50cm, noviisi valjakko, toimii myös työajossa
- kisaa vielä aktiivisesti
- hoitaja Kathryn


Viimeinen muokkaaja, Heidi N pvm 23.02.15 15:59, muokattu 1 kertaa
Heidi N
Heidi N
Admin

Viestien lukumäärä : 516
Join date : 22.01.2012
Ikä : 31

http://virtuaalie.webs.com/funnel/

Takaisin alkuun Siirry alas

ic-t. Ceana NU Empty Vs: ic-t. Ceana NU

Viesti kirjoittaja Sussu 15.09.14 15:26

15.09.2014 Ensimmäistä kertaa ratsailla

Hieman jännittyneesti talutin jykevän tinkeritamman Funnelin pihatietä pitkin vasta lanatulle kentälle. Olin muutaman kertaa käynyt jo harjailemassa Ceanaa, mutta tänään sitten vihdoin kapuaisin tamman selkäänkin. Kuulin Sussun kävelyaskeleet selkäni takaata, mutta oikeastaan olin vain iloinen että joku tulee vahtimaan minua. Luotan kyllä että pärjään Ceanalle, mutta on se kuitenkin vieras hevonen. Saavumme kentälle ja Sussu sulkee portin perästäni. Pysäytän Ceanan keskelle kenttää ja odotan että Sussu saapuu pitämään vastaan. 
- Jännittääkö? tämä kysyy minulta virnistäen. 
- Ei oikeastaan, sanon vielä hieman ontuvalla suomenkielelläni. Ymmärrän suomea kyllä todella hyvin, mutta oma puhuminen on vielä hieman tönkköä. Säädän jalustimet sopiviksi ja kiristän satulavyön. Nostan vasemman jalkani jalustimeen ja ponnistaudun selkään. Ceana seisoo kiltisti aloillaan siihen saakka että saan jalustimet jalkoihini ja ohjat käsiini. Kehotan Ceanan sitten kävelemään uraa pitkin. Sussu jää seisomaan kentän laidalle. 

Hetken kuluttua kokoan ohjat käsiini ja alan taivutella Ceanaa suurilla ympyröillä. Ratsastan tamman käyntiä reippaammaksi ja pyrin siihen että jytky myötäisi niskastaan. Hetki hetkeltä Ceana alkaa olla kivempi ratsastaa ja tuntuu todellakin siltä että tämän tamman kanssa tulemme toimeen. 

ic-t. Ceana NU Bb0aef01-6cc9-4b5f-960c-bceb4d2f23af_zps7e0c8ad5


Kathryn ja Ceana 1hm
Sussu
Sussu
Vakkari

Viestien lukumäärä : 288
Join date : 06.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa