virtuaalitalli Funnel
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

20.02.2013

Siirry alas

20.02.2013 Empty 20.02.2013

Viesti kirjoittaja Heidi N 16.01.13 21:07

Funnelin hiihtolomaviikon toimintaviikon tiistaina 20.02 on vuorossa pukuratsastusta.

Pukuratsastukseen saa osallistua aivan kaikki, hevosten tulee olla aikuisia (orit yli 3-v, tammat yli 4-v) ja hauskanpitoa on luvassa.
Pukuratsastuksen kolme luovinta ja hienointa palkintaan esinepalkinnoilla ja pokaaleilla.

Osallistumiset sähköpostitse (virtuaalie[at]gmail.com) otsikolla Funnel pukuratsastus. Niiden tulee olla perillä viimeistään 19.02 ja osallistumisessa on oltava ratsastajan nimi, ratsun nimi ja osoite. Sen lisäksi osallistumiseen on liitettävä suoritus.
Pukuratsastuksen voit suorittaa piirroksella, sarjakuvapiirroksella, tarinalla tai yksinkertaisesti vain kuvailemalla asusi. Suorituksesta tulee kuitenkin aina tulla esille pukunne.
Voit myös osallistua useampaan hiihtolomaviikon tapahtumaan yhdellä sähköpostilla, laita viestin otsikoksi Funnel hiihtolomaviikko ja laita viestiin kunkin päivän oma otsikko, jotta tiedän, mihin olet ilmottautumassa. Ei koske KRJ ja ERJ kisoja.

Osallistujat / tulokset
2. Hilja - Wyome Hexen
Hevonen oli koristeltu punaisin rusetein, punaisella satulahuovalla + jalustimilla, punaisin pintelein, ratsastajalla oli harmaat housut, punainen tonttulakki kypärän päällä, punainen takki ja punaiset kengät. He esittivät tonttua ja sen hevosta.
- Pukukokonaisuus oli hieno, mutta tällä kertaa kilpailutoveri vei voiton puvullaan!

1.Petra - Hukkareissu, onnittelut!
Kun sain tietää pukuratsastuskilpailusta, pääsin kaivamaan samana vuonna käytetyn Halloween-teemaisen asuni satulahuoneen nurkasta. Puku oli yksinkertainen, mutta toimikin paremmin pimeässä, kuten pimenevässä maastossa. Ratsuni ollessa musta, olin omin pikku kätösin ommellut orille mustan fleeveloimen, joka oli reunoistaan hieman repaileinen, ja olin onnistunut löytämään suokkiorille lapsille tarkoitettua hohtavaa maalia, jota olin roiskinut sinne tänne pukuun. Osansa olivat saaneet myös ylimääräiset suojat, jotka loistivat nyt kelmeästi punertavaa hohtoaan, samoin kuin veriläikät hevosen loimessa. Itselleni olin pukenut repaleisen, mustan viitan, joka peitti käteni, jalkani ja kasvoni lähes täydellisesti, luoden karmivan tunnelman. Kuva puvusta.
- Voittajapukeutujat! Aivan loistava pukuidea, onnittelut voitosta, te se ansaitsitte.
Heidi N
Heidi N
Admin

Viestien lukumäärä : 516
Join date : 22.01.2012
Ikä : 31

http://virtuaalie.webs.com/funnel/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa