virtuaalitalli Funnel
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Felix kiusaa mibulaa ja locia!

Siirry alas

Felix kiusaa mibulaa ja locia! Empty Felix kiusaa mibulaa ja locia!

Viesti kirjoittaja mibula 21.08.13 21:20

Felix kiusaa mibulaa ja locia! Hl_zpsaa8e22fc
5-vuotias tilastoruuna, joka on tuotu briteistä suomeen. Säkäkorkeutta löytyy 145cm ja tottelee (tai sitten ei ..) nimeä Felix! Eihän me mitään kummempia esittelyitä kaivata eihän? Felix tuo melkoista sisältö mun elämääni. Välillä se tekis mieli dumpata teurastamolle tai viedä johkin ponipöpilään ja toisinaan sitä haluaisi vaan rutistaa niin lujaa kuin sielu sietää ja syöttää se täyteen porkkanaa ja muita herkkuja. Vihaa ja rakkautta suoraan sydämestä ♥

Felix kiusaa mibulaa ja locia! Mundungus_zpsf7222840


Viimeinen muokkaaja, mibula pvm 31.10.13 12:49, muokattu 1 kertaa
mibula
mibula
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.08.2013
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Felix kiusaa mibulaa ja locia! Empty Vs: Felix kiusaa mibulaa ja locia!

Viesti kirjoittaja mibula 28.08.13 12:59

Aurinko oli porottanut pilveettömältä taivaalta jo aamusta asti. Sen lämpö ei kuitenkaan ollut enää sama kuin kesällä ja viileä tuuli teki kepposensa. jalkaan olin laittanut ikivanhat reikäiset converset ja päässäni mulla oli pipo - voitteko kuvitella? En mäkään. Felix odotti mua jo tarhassa ja ehkä ekaa kertaa meijän yhteisen taipaleen aikana se näytti siltä kuin olisi oikein halunnut mun ottavan sen kiinni. Nappasin rehulasta kuitenkin porkkanan ihan varmuuden vuoksi. Astelin tarhaan ja Felix vain kökötti edessäni ja hamusi porkkanaa. Ojensin kättäni, otin ruunan riimusta kiinni ja hupsista. Siellähän minä makailin tarhan nurkassa ja Felix päästeli höyryjä tarhan toiseen päähän. Niimpäniin. Olishan se pitänyt arvata, ettei ton ponin päässä liiku mitään muuta kun jekkuja jekkujen eteen.

Mä olin saanut vihdoinkin Felixin kiinni ja harjailin sitä pesarissa. Se oli taas kerran päättänyt kieriskellä mudassa, joten harjauksessa menisi ihan hyvä tovi. Hoitamisen suhteen ruunalla oli oikein hyvä päivä! Se ei riehunut vaan pysyi aloillan todella kivasti, WUHUU! Sain jopa suitset ja satulan päähän ilman minkäänlaisia ongelmia. Survoin heinillä koristellun kypärän päähäni ja lähdettiin kohti maastoa!

Maastossa ääni muuttui kellossa ihan täysin! Ojat olivat tosi kivoja eikä kapealla tiellä pysyminen ollutkaan enää niin helppoa. Puskissa Felix näki mörköjä ja minä leikin, että perseeni oli liimattuna satulaan. Jonkin aikaa huudettuani ja tapeltuani meille tuli jonkinlainen sopusointu ja voitiin jopa nauttia maastosta! Lujaa mentiin, mutta kumpaakaan se ei haitannut sekuntiakaan! Päästiin tallille ihan ehjin nahoin, ihme ja kumma! Hehe(:
mibula
mibula
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 14.08.2013
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa